Nedİr?

Derin'in dünyaya gelmesi ile patlayan babalık hormonlarının neticesi. Yıllardır kurulan yazarlık hayallerinin denemesi. Hayatın mottosu. "Tibetdiyarı " ve "Yazaşkı" bloglarına nazire.Eğlence.Sevgi.Aşk.Bilgi.Yeşilköy'den Hale,Jale ve de Lale!(Galba Bakırköy'dü?)

YASAL UYARI!

Bu blogdaki yazıların çoğu şahsıma aittir. Her ne kadar mülkiyetçi görünmesem de, fikirlerimin başkaları tarafından çalınıp, babalarının malı gibi kullanılmasını istemem. Sırf bu yüzden gül gibi şiirlerimi yayınlayamıyorum. Büyüyünce yazar olup kitap yapacam bunları.Kopyalayanı yakalarsam kızarım. Her türlü yasal yola ve çirkefe başvururum!Biline...

Şiirlerin ve yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

17 Mart 2009 Salı

İYİ,KÖTÜ,ÇİRKİN


12.07.07
23:45

DERİNNAME Külliyatı-1312
Kendimi tekrarlamaktan nefret ediyorum.Sıklıkla da tekrar ettiğimin farkındayım.Nedeni sığ olmam. Kaynak yeterince derin değil.Ne bileyim berber Kemal den derindir büyük ihtimalle ama Berkun Oya ile kıyaslandığında, o umman ben damla. Bir de üzerine global ısınmaya endeksli çölleşen Türkiye olgusunu eklersek...Kısacası ben de kuruyorum. Kaynağı besleyemezsen olacağı budur.
Tarihin bildiği en eski tartışmalardan biri şudur: “ İnsan doğuştan kötü müdür?” Antik çağda Eflatuncular ve Stoacılar buna da kafa yormuştu zannedersem ki Reform ile başlayan süreçte Hristiyan dünyasının en büyük ayrılığına sebep oldu. Cizvitler ve Janselistler bir kapıştı pir kapıştı, sonunda Protestanlar ve Katolikler olarak öncelikle ikiye ayrıldı salaklar. Tabii bu yazdıklarımı sağda solda satmayın, neticede ben de yarım yamalak bilgimle bir teolog değilim. Yine de bildiğim insanları güdebilmenin en iyi yolunun onları bölmek ve kamplara ayırmak olduğudur. Gütmenin yanında, sağladığı ikinci büyük avantaj ise ekonomi yaratmaktır. Ne de olsa her kaynağın besleneceği bir damar olur. Katolik bir kadının günah çıkartması için bir rahibe ve kiliseye ihtiyacı vardır.Ha bir de günahı işleyeceği bir adama. Alevi kökenli bir börekçinin de dükkanında Hz. Ali posteri asılıdır; poster de para ile alınır.
Evet kötüdür, çünkü Adem elmayı yedi.(Hadi buyur burdan yak!)Adem elmayı yedi, Tanrı onu cezalandırdı.O günden beri de bunun günahını çekiyoruz. (Adem ağzına sıçayım.) E İsa bunun kefaretini ödedi ya! Yok olmuyomuş. Bu Dünya o suçun cezası.Ne bok yersek yiyelim Allah Baba o suçu affetmezmiş. (Havva senin de A.Q.)
Hayır iyidir,netekim insan Tanrı’ nın bir yansımasıdır. Sonradan kötü olur. Dua ederek Tanrı’nın merhametine tekrar kavuşuruz.Suçlarımızı affetmesi için Baba ya( Demirel ile karıştırılmaya!) dua edelim tüm ömür boyunca! Dua et ama düşünme!İşte yalan yanlış, hikaye bunun gibi bişi!
Şimdi nacizane bendeniz bildiğiniz üzere ruhani yönü kuvvetli, itikatı az şamani bir herifim!YANİ NE BOK OLDUĞUMU BEN DE BİLMİYORUM!Ama şunu biliyorum ki ben tanrı’yım. Deniz de tanrıça! Megalomani aşkına hay bin kunduz!Ulen ne apışıyosunuz, yarattık ve şekillendiriyoruz , o yüzden!
Soru: Derin baştaki karakterlerin çocuğu olsa aynı olur mu idi?
a)b)c)d)e) Olmazdı tabii! (Bu konuda seyrettiğim en iyi film 82 yapımı “ Billy Boy” dur. Şiddetle tavsiye edilir. )
Peki Derin ne zamana kadar hamur gibi yoğrulur! İşte orası benim için muamma. Hep dediğim gibi geç ergen olduğumdan kesin bir tarih veremeyecem. Ama ben den çok daha erken bir dönem de ayılacağı kesin. Ne yazık ki bu da çok iyi değil gibi! “Sartre” ın “ Özgürlüğün Yolları” adlı üçlemesi( Uyanış – Bekleyiş-Tükeniş) referans alınırsa erken yaşta tükeneceği aşikar. Yani arife tarif gerekmez ama ne kadar geç ayarsan o kadar uzun mutlu yaşarsın.
Bunları niye mi anlatıyorum? Valla ben de unuttum ve dahi karıştırdım. Aslında hikaye kadın-erkek ve ilişkiler üzerineydi. Hatta cümleleri kurmuştum bile ama bu Derin herifi olayı karıştırdı. İyi ki karıştırdı , yoksa bekleyişim kısa sürecekti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder