Nedİr?

Derin'in dünyaya gelmesi ile patlayan babalık hormonlarının neticesi. Yıllardır kurulan yazarlık hayallerinin denemesi. Hayatın mottosu. "Tibetdiyarı " ve "Yazaşkı" bloglarına nazire.Eğlence.Sevgi.Aşk.Bilgi.Yeşilköy'den Hale,Jale ve de Lale!(Galba Bakırköy'dü?)

YASAL UYARI!

Bu blogdaki yazıların çoğu şahsıma aittir. Her ne kadar mülkiyetçi görünmesem de, fikirlerimin başkaları tarafından çalınıp, babalarının malı gibi kullanılmasını istemem. Sırf bu yüzden gül gibi şiirlerimi yayınlayamıyorum. Büyüyünce yazar olup kitap yapacam bunları.Kopyalayanı yakalarsam kızarım. Her türlü yasal yola ve çirkefe başvururum!Biline...

Şiirlerin ve yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

15 Nisan 2009 Çarşamba

Bilmiyorum...


Sedat Bey der ki...

Görüşlerine saygı duyuyorum,senin dediklerindende iki sonuç çıkarıyorum yanlışsa lütfen tekrar eleştir.

1.Tanrı kavramı zaten vardı,bunu insan keşfetmedi ama ozaman o kavram kimin içindi?
2.Malesef bilimsel olarak haklısın,hiçbirşey yoktan varolmaz,var olan hiç birşey de yok olmaz(nitelik değiştirir) Ben bilime karşı değilim ama sorgulayıcı bir yapım olmasından dolayı sormadan geçemem.Yukarıda yürütülen bilimsel mantıkla baktığımızda Tanrıyı kim yarattı?.Biliyorum çok klasik bir soru ama ne yapayım...

H.Bahadır kulunuz der ki...

Fütürist fikirleri ve eserleri hep sevmişimdir.Özellikle beyaz ekrana yansıdığında tadından yenmez.Korkunç bir gerçeklik yansıtırlar. Jules Verne'nin "Ay'a Yolculuk" u ile başlayın mesela. Sonra da "Terminator" ve "Matrix" ile sonlandırın şimdilik. "Matrix" benim için dönüm noktasıdır. Yapay zeka yapanlar için kabus olurken robotlar için tanrı olmuştur bu filmlerde. Onlar da türlerinin devamı için gerekeni yapmışlar ve yok etmişlerdir."Ulen du biraz!biz robotuz.Niye bunu yapıyoruz ve büyük makineye itaat ediyoruz dememişlerdir. Ya da onu sorgulayamamışlardır. Programları ona göredir çünkü.Şimdi, halen genişlemekte olan bir evrende, küçücük bir noktanın içindeki en zeki yaratıklar olarak koskaca bir evreni ve düzenini anlamaya çalışmak ve tüm sorulara cevap verebilmek çok zor.En azından şimdilik benim için. Gelgelelim milyarca yıllık geçmişimizde hidayete erip sırra kavuşanlar şüphesiz olmuştur ve olmaktadır.Valla üstadım biraz "Hermes" ,"Atlantis ve Mu",astroloji ve kuantum üzerinde çalışmak gerek diye düşünmekteyim.Adilik yapıp "İskenderiye Kütüphanesi"ni iki kere yakmasalardı cevaba belki yakın olurduk.Yoksa "Tanrı'yı kim yarattı?" sorusunu 10 lu yaşlarımdan beri soruyorum!Cevapları ise üniversite imtahanındaki şıklı sorular gibi.Gelgelelim sadece biri doğru!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder